HOME FORUM Stel jezelf voor Yael

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

Dag iedereen!

Ik ben Yael, ik ben net 24jaar geworden.
    Door een enorme verandering in mijn leven heb ik sinds vorig jaar de microbe van het reizen te pakken gekregen. Ik ben een bezige bij maar daarnaast ook erg gebeten om de rest van de de wereld te ontdekken.
    Ik doe momenteel regelmatig kortere reizen (soms solo), waaronder regelmatig (actieve) citytripjes, waarbij ik op zoek ga naar de mooie plaatsen in het land.
    Ondanks deze fijne uitstappen blijf ik vaak wat op mijn honger zitten. Ik ben een enorme natuurliefhebber en daarnaast sportief en avontuurlijk aangelegd.
    Zo ben ik deze zomer bijvoorbeeld een week met de kano en tent door zweden getrokken.
    Dit was een geweldige ervaring!
    Ik zou dan ook graag meer reizen doen midden in de natuur, hiken lijkt me daarvoor de ideale manier van reizen.
    Het enige probleem is dat ik geen hike partner vind en ik dit toch liever niet alleen wil doen, ik heb daarbij ook amper ervaring met meerdaagse trektochten (zeker op moeilijker terrein).
    Ik zou er dit jaar graag meer over bijleren en beginnen trainen in binnenland en eenvoudige terreinen om later naar de grotere en meer avontuurlijkere tochten in het buitenland te evalueren.

Ik vroeg me af of er vaak mensen zonder reispartner aansluiten bij de activiteiten en hoe ik best start.

Hopelijk tot snel!

Groetjes Yael!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Hey Yael,

Héél erg welkom op het forum! De meeste deelnemers van onze activiteiten schrijven alleen in dus zeker niet twijfelen. Elke 3de zaterdag van de maand worden nieuwe activiteiten gelanceerd. Wil je graag op de hoogte blijven? Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief.

Groetjes,

Debbie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.