HOME FORUM Tussen pot en pint Wie wil mee op een stevige dagtocht (met overnachting op bivakzone)?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 996

Komende week enkele dagen vrij en ik plan een stevige (dag)tocht.

’s avonds met de trein naar Hamont. Dan te voet naar de bivakzone van Hamont/Achel voor een overnachting. Vroeg op om volgend rondje te lopen. Ik stap stevig door in een poging het invallend duister voor te zijn. Met de trein terug naar huis. Als er iemand mee wil hoor ik het wel. Beperking in materiaal? Mogelijk kan ik je uit de nood helpen. Je hebt trouwens toch niet veel nodig voor dergelijke korte tochten. In mijn eerste gedachte vertrek ik dinsdagavond maar ik wil mij wel aanpassen mocht er toch iemand in willen gaan op mijn aanbod. Traject is ook ingetekend op https://caltopo.com/m/J733

Ik voorzie nog enkele kleine route aanpassingen op deze eerste versie maar in afstand ga je toch rond de 40 km blijven zitten.

keivan
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Een laat antwoord maar toch een antwoord. Ik zou het wel leuk gevonden hebben… 😉

ivovm
    Sleutelbeheerder

Kort dag maar het hoeft nog niet te laat te zijn. Morgenavond om 17.09u stap ik op de trein (antwerpen centraal) richting Hamont

keivan
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Sorry voor het late antwoord. Ben plots ziek geworden… dus stevig wandelen was geen optie meer. Misschien heb je zien in een nieuwe hike dit weekend?

Groet

Keivan

ivovm
    Sleutelbeheerder

Qua weer zou het er alvast veelbelovend uit zien maar, dit is zo’n weekend dat ik moet werken.Het zal voor een andere keer zijn.

Het was toch een stevige dag geworden. De bivakzone zag er goed verzorgd uit. Mooi vlak terrein, misschien wel wat groot. Her en der een kleine aanpassing gedaan op de route. Het laatste stuk terug naar Hamont misschien weer wat saai en een omlegging richting neerpelt misschien een betere optie.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.