HOME FORUM Tussen pot en pint wandelmarathon (één dag in WE 14-15 april):wie wil mee?

Tags: 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 996

dag is vastgezet op zaterdag 14 april.

In mei organiseren we een stevige 3 daagse

https://hikingadvisor.be/kalender/speedhike-eisleck-trail/

Ik merk dat er bij de mensen die dit al stappend willen doen wel interesse is maar tegelijk ook de vrees of het een haalbare kaart gaat worden. Voor mezelf is het ook alweer bijna een jaar geleden dat ik nog eens stevig en lang heb doorgestapt. Komende weekend trek ik één dag uit om de recente tweedaagse die HA had georganiseerd in de kempen op een dag af te malen. De omgeving is best aardig. Het traject ziet er zo uit:

http://afstandmeten.nl/index.php?id=2122745

Mensen die interesse hebben om mee te doen aan de speedhike in mei en komende weekend met mij mee willen lopen om te ervaren ‘waar het schoentje mogelijk knelt’ sturen mij maar een mail (ivovanmontfort gekoppeld aan een gmail adres)met hun dag van voorkeur.

Ik start vanaf mijn eigen huis (buurt km 28) om 6 u in de ochtend. Evt kom je de dag vooraf al af.

Ik stel dan een tent op in de tuin waar je kan slapen. Je krijgt van mij nog een stevig ontbijt voor we vertrekken. Uitstapmogelijkheden liggen op de punten waar de route de N12 kruist.

KevinP87
    Bijdrager
    Aantal berichten: 49

Hoe is het geweest? 🙂

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 996

Samen met Eva en Freija deze morgen om 6u de deur uit.

Het was een mooie lentedag. Een waar ochtendconcert  van allerhande vogels die zich uit aan het sloven waren het beste van zz te geven. Her en der wegschietende reeën

Tegen 16u waren we terug in huis. Iedere twee uur hielden we een pauze van 15 min. Soms beetje langer.

Beiden zijn met vlag en wimpel geslaagd en nemen zich voor om in mei mee te doen. Ik hoop dat er nog wat meer mensen de uitdaging aangaan. 25 april heb ik nog een vrije dag en mocht er iemand toch nog eens zijn conditie geëvalueerd willen zien dan neemt hij/zij maar contact op met mij. Lopen we toch gewoon dat rondje nog eens opnieuw.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.