HOME FORUM Tussen pot en pint Lee trail 8-10 maart en 13-14 april

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 10

Hallo,

Ik ben het weekend van 8-9-10 maart vrij en zou er graag een wandeltocht met bivak willen doen. Iemand een ideetje of interessante tocht? Of interesse om mee te gaan?

mvg

Stief

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden geleden door  Stief81.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door  Stief81.
    ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 934

Stief,

ik heb de vrijheid genomen de titel van je bericht aan te passen.

Ik heb in het verleden af en toe eens een bericht gepost of iemand mee wil op tocht. Over het algemeen veel minder animo dan gedacht. Het lijkt dat het merendeel zich gemakkelijk aan sluit wanneer iets officieel wordt georganiseerd vanuit de koepel “hiking advisor”.

Het kan helpen wanneer je een datum en concreet plan voor stelt. Krijg je reactie, des te beter in het andere geval ga je gewoon alleen. Je zou een begin kunnen maken van de “hoge Ardennenroute”. De laatste tijd lijkt http://trekkings.be/entrelesseetlomme.html een klassieker waar naar wordt verwezen.

Stief81
    Bijdrager

Idd, ik had het ook al door, ik zou het wel eens doen, als het uitkomt. Bij jou had ik het eens te laten gezien.

Zo kan ik altijd iets bijleren, of zien wat ik teveel meeneem.

De route lesse et Lomme staat op men lijstje, maar de volle 80km op drie dagen/twee nachten lijkt me wat veel.  Zeker ook omdat de bivakzones het parcours zo opdelen.

Denk dat ik de escapardenne Lee trail ga doen, toch gisteren wat over gelezen en precies wel mogelijkheden qua bivak.

Stief81
    Bijdrager

Ik heb de lee trail eerst volledig alleen eens gedaan, nadien ongeveer de helft met de jongste dochter (12) dit weekend. Het was een ervaring voor haar en mij en beiden willen we het nog eens overdoen, altijd leuk natuurlijk.

Daar het twee keer op korte tijd was, zag ik op verschillende plaatsen wel dat er redelijk wat bomen gesneuveld waren in die krokusstorm. En waar ik in de krokusvakantie regelmatig in T-shirt kon lopen, moest ik nu mijn jas continue aanhouden. Dat gecombineerd met de sneeuwbuien, maakte het wel echt iets speciaal.

Ik krijg er geen foto op hier, anders had ik er wel een paar mooie.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.