HOME FORUM Stel jezelf voor Voorstellen!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Hallo,

Ik stel me als nieuweling op dit forum graag even voor! Mijn naam is Marouska, tot op heden 38 jaar oud en ik ben al heel wat jaren geleden gebeten door de hiking bug :-). Het begon met meerdere teahouse treks in de Himalaya, daarna over op tent en alles wat daar bij komt om fijn en lichtgewicht te kunnen bivakkeren, in Scandinavie, Schotland, diverse Alpenlanden en Pyreneeën. Heb een diepe liefde ontwikkeld voor zulke ‘vakanties’ (mijn naasten denken: wat is er vakantie aan jezelf af te beulen in bergen😂).

Mijn laatste trip vorig jaar september was de John Muir Trail. Fantastisch en tijdje gedacht, daar kan niets aan tippen in Europa…kan natuurlijk wel! Denk nu aan deel van de HRP, middelste deel voor 25 dagen. Dichter bij de bewoonde wereld maar ik vermoed minder mensen dan op de JMT, als ik aan mijn laatste (augustus 2012) ervaring in de hoge Pyreneeën denk!

Groeten!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991

Marouska,

een wat late maar even gemeende welkom. In je overzicht van Europa reizen zitten tal van landen waar ik ook warme herinneringen heb.

Groeten

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.