HOME FORUM Stel jezelf voor Trekking: Peaks off the Balkan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Beste alle,

Ik ben R Van Hoof en wij doe met een 5 tot 7 vrienden een jaarlijkse trekking binnen en buiten Europa.
    dit doen we ondertussen al een 15 tal jaar.

Dit jaar (volgende week reeds) trekken we naar de Balkan en staat de trekking op et grensgebied van Kosovo, Montenegro en Albanië op het programma.
    Ik heb al direct een vraag hierover.
    We gaan ook deels kamperen en hadden dus graag ook ons van gas voorzien tijdens de trekking.
    We vertrekken vanuit Plav in Montenegro en hadden daar graag onze gas aangekocht.camping gaz (kliksysteem) of primus (schroefdraad) compatibel, maar op internet vind ik niet direct het antwoord of deze systemen te vinden zijn.
    Weet iemand van jullie, zij die daar reeds geweest zijn of deze gas systemen beschikbaar zijn in Plav ?

Alvast bedankt voor de reacties

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Als je wat rond zoekt in Plav zal je wel gascartouches vinden in één van de winkeltjes.

In Podgorica kan je er ook halen bij de Intersport in het shopping center.

R Van Hoof
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Bedankt voor de info

Tijdens ons transport van Podgorica naar Plav moet het mogelijk wel lukken om even te stoppen bij intersport

Renaat Van Hoof

MissSarah
    Bijdrager
    Aantal berichten: 1

Hi!

Aangenaam e-kennismaken. Wij gaan al een aantal jaren met een groepje vriendinnen bergwaarts (Alta Via in de Alpen, Dolomieten, GR in Corsica) , en denken dit jaar aan de Noordelijke Alpen in Albanië (+ Kosovo, Montenegro). Nu hebben we maar een weekje, en willen we het deze keer graag ook ietsje rustiger aan doen (lees: niet dagelijks een kilometer stijgen en dalen). Concreet: hebben jullie het voorgaande indachtig tips in petto over wat de mooiste stukken zijn die dat wandelpad te bieden heeft? We baseren ons tot nog toe op de Peaks-tocht die in de Cicerone reeks beschreven staat.

Hartelijk dank alvast, en jullie ook veel wandelpret!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.