HOME FORUM Tussen pot en pint Te koop of gezocht Te koop/ruil Garmin Etrex 30x + Etrex 10

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Etrex 30X: Let op, dit is de nieuwe versie dus niet de Etrex 30.  Voorzien van een screenprotector, extra SD card, garmin TopoActive kaarten Noord Oost Europa+ Zuid West Europa. Indien interesse kan ik ook andere kaarten voorladen.

Etrex 10: voorzien van screenprotector.  Dit is een instapmodel waarop geen kaarten geplaatst kunnen worden.  Echter kan ik hierop wel een beperkte kaart van de gewenste regio plaatsen.  Ideaal voor te geocachen of een vooruitgestippelde wandeling te doen.  Zeer makkelijk in gebruik.

Toestellen zijn in zeer goede staat en komen in de originele verpakking.  Ze gaan weg wegens upgrade naar een ander toestel.
    Liefst verkoop ik ze alle 2 in 1 keer. Per stuk is echter ook mogelijk.  Daarom zijn de prijzen overeen te komen.
    Ruilen tegen Garmin GpsMap, Oregon, Montana, Etrex Touch behoort ook tot de mogelijkheden.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  De79.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  De79.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door  ivovm.
    astromittens
    Bijdrager

Ik zou graag de Garmin Etrex 30x overnemen. Welk bedrag heb je in gedachten?

De79
    Bijdrager

excuses, ik zie je berichtje nu pas.  Deze is inmiddels verkocht.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.