HOME FORUM Stel jezelf voor Rikken

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Hallo allen ,

Ik ben dus de Rikken , woon te Oostende en heb 48 jaar op de teller .

Ik heb het wandelen dit jaar eens wat serieuzer aangepakt .Waar ik voordien vooral in het verlof eens de natuur in trok ben ik dit jaar serieus gebeten door de microbe . Extreme zaken heb ik nog niet op mijn palmares , het blijft momenteel beperkt tot Luxemburg en de Belgische Ardennen . Ik trek er soms op uit voor een tweedaagse waarbij ik luswandeingen plan en dan ’s nachts in mijn busje slaap . Ben nu net terug van een tocht van Clervaux naar Coo , dit was de eerste keer dat ik er met volledige bepakking van +20 kg op uit trok met de trein . Mijn grote nadeel is dat ik hou van fotografie , dus een groot deel van het gewicht dat ik meezeul bestaat uit lenzen , statief en andere benodigdheden . Ik ben geen diehard , dus ’s avonds de camping op , lekker douchtje en dan iets gaan eten .

grts

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 996

“Welkom in de kring”

Rikken, kunnen we de resultaten van dat sleurwerk aan fotografisch materiaal ergens bekijken?

Anders kan je het altijd nog in een fiche steken. https://hikingadvisor.be/deel-je-reiservaring/

Er zijn altijd wel mensen op zoek naar mogelijkheden kort bij huis opgesmukt met foto’s om de sfeer te proeven.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.