HOME FORUM Stel jezelf voor Pieter Schroe

Tags: 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 9

Hey,

Ik ben Pieter (meer bekend onder mijn achternaam Schroé of de verbastering ervan -schoonweer-) en ben reeds enkele jaren bezig met “hiking”. In Europa ben ik al op de meest voor de hand liggende plaatsen geweest zijnde, de Alpen, de Pyreneeën, Schotland, de Vogezen, Corsica, de Tatra en Noord-Noorwegen. Daarnaast heb ik ook al een trek/klimtocht gedaan in de Kaukasus en in de Andes. Naast het traditionele wandelen ben ik ook bezig met alpinisme en sportklimmen. In tegenstelling tot de meesten heb ik echter een zwak voor de winter, hoe kouder hoe liever ik het heb 🙂
    Momenteel ben ik nog merendeel van mijn tijd aan het wegkwijnen achter een bureau in het Gentse maar ik ben volop aan het plannen om ons vlakke land achter te laten en mij te gaan vestigen ofwel in Noorwegen ofwel in Zwitserland (de eigenlijke beslissing zal genomen worden op basis van waar ik het eerst een job zal hebben… de eerste sollicitatiebrieven zijn deze week de deur uitgegaan!)
    In mijn stoutste dromen zou ik graag binnen enkele jaren beginnen aan een opleiding als UIAGM gids en verhuizen naar de bergen is de enige mogelijke manier om voldoende ervaring op te bouwen vooraleer zo’n cursus aan te vatten.
    Voila, ik denk dat dat het zowat was. Wie meer wil weten zal mij eens een Duvel moeten trakteren in de klimzaal 🙂

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 177

De Pierre! Getalenteerd klimmer, allesbrander-uitlener, professioneel vliegtuig-aansluiting-misser 😉
    Merci om deel te nemen.

Live your dream and share your passion. => http://tiny.cc/naakgw

Lucius1988
    Bijdrager
    Aantal berichten: 51

Hey Pieter,wat een mooie plannen in het vooruitzicht! Welkom trouwens!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.