HOME FORUM Stel jezelf voor Peroxidetim stelt zichzelf voor

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Hallo hallo allemaal!

Ik ben Matthijs Jansen.

Ik kom uit Nederland, Drenthe. Ik ben 40 jaar. en om oude redenen heb ik deze nickname al tijden in gebruik 🙂

Ik heb het loopvirus nu een paar jaar onder de leden en ik zoek naar een actief en gezellig form om ervaringen te delen maar ook te zoeken naar nieuwe kennis en wellicht eens een loopgezelschap tegen te komen!

Mijn ervaringen zijn tot nu toe beperkt tot meerdaagse looptchten in Duitsland. Ik ben nu eenmaal Fan van onze oosterburen en hun gebruiken, eten en vooral omgevingen!

wanneer jullie vragen hebben, roept ( of beter, typt)  u maar!

groeten Matthijs

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991

Welkom hier Matthijs,

als je met lopen “lopen” bedoelt, daar heb ik geen persoonlijke ervaring mee maar wel veel respect gekregen voor die dicipline toen ik samen met enkele fastpackers (waaronder Mervin) de boer op was

http://mgwb.blogspot.com/2018/05/hiking-advisor-fastpacking-eisleck-trail.html

Maar voor het zelfde geld bedoel je al stappend je weg afleggen. Om een of andere reden ben ik zelf nog nooit in Duitsland gaan stappen.

peroxidetim
    Bijdrager
    Aantal berichten: 3

Ha Sorry,

zo zie je maar weer. Ik dacht dat het lopen universeel zou zijn, maar niet dus!

Ik bedoelde inderdaad het woorden ‘stappen’.

Hardlopen doe ik ook wel aan, maar dan in de ; survivalrun’ vorm. Dat is toch weer wat anders haha!.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.