HOME FORUM Stel jezelf voor Nieuweling

Tags: 

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 15

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het lezen op dit forum en vond dat het tijd werd om mezelf toch eens voor te stellen. Ik ben Stief, een startende hiker.

Sinds een jaartje heb meer zin om er op uit te trekken en probeer ik iets meer mogelijkheden te creëren om erop uit te trekken en oa te bivakkeren. Zo heb ik al enkele bivakzones aangedaan, samen met de jongste dochter in tent en/of hangmat.  Ik heb ook de herfsttrektocht van HA meegedaan, waarna ik solo een tweedaagse heb gedaan in de Hoge Venen.

Ik werk echter veel weekends, dus dat maakt het niet zo simpel om aan activiteiten mee te doen. Al hoop ik wel iets te kunnen regelen voor het lente ontmoetingsweekend.

groeten

Stief

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 6 maanden geleden door Stief81.
    ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991

Stief,

welkom hier.

Ik ken het probleem van “werken in het weekend”. Dan valt er af en toe wel iets tussenuit van activiteiten. Moet ik ervan uitgaan dat 81 staat voor je geboortejaar? Waar woon je? Altijd handig om weten voor lezers uit welke regio je komt om wandelafspraken te maken.

Stief81
    Bijdrager
    Aantal berichten: 15

Er valt veel tussen uit van activiteiten. Werk er normaal drie op een maand.   Maar heb dan ergens anders wel vrij natuurlijk.

Idd, 81 is men geboortejaar. Moest iets verzinnen toen voor men mail adres.

Ben van Tremelo, rond Leuven blijven hangen na het studeren.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.