HOME FORUM Stel jezelf voor Nieuw en niet nieuw

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Goeiemorgen iedereen!

Ik dénk dat dit mijn eerste post is op het forum, ook al ben ik niet écht nieuw. Ik ben Kristof Van Tricht, 30 jaar, ik woon in Mechelen en zoals zowat iedereen hier uiteraard fan van hiken! Ik ben al een hele tijd geregistreerd op de website, en heb al vaak nuttige info gevonden op de pagina’s en het forum, maar ga vanaf nu ook iets actiever zijn denk ik. Ik ben ook via KBF al enkele jaren lid van Hiking Advisor en heb met enkelen van jullie al fijne praatjes gemaakt op bijvoorbeeld de wandelbeurs/mountain expo.

Mijn ervaringen dusver behelzen talrijke meerdaagse huttentochten in de Alpen (Tour du Combin, Tour della Bessanesse, …), een alpinisten stage met Namaste, meerdaagse tochten met de tent zoals de Kungsleden in de zomer (Nikaluokta -> Abisko), Jotunheimen en enkele kortere tochten met de tent zoals in Montenegro, Bosnië en Albanië.

Ik hoop nog lang deel uit te maken van deze fantastisch fijne community en beloof plechtig vanaf nu actiever bij te dragen op het forum 😉

Bedankt!

Kristof

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 934

Kristof,

je bent meer dan welkom zeker nu je beloofd hebt actief je bijdrage te leveren op het forum.  Ik hoop dat je daarmee ook het forum hier bedoelt. Heel het facebook gebeuren heeft de leegloop hier erg versneld. Ik blijf in stilte hopen dat de tijden gaan keren en er een terugkeer gaat zijn naar een wat duurzamere manier van het uitwisselen van gedachten, waar de bladspiegel rustig is dan in die eindeloze stroom van posts waar, moesten we katten zijn, we er onze jongen niet in terug vinden.

Tot zover wat beschouwingen bij een ochtend die met zon is begonnen.

Kristof
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Dag Ivo,

zeker en vast. Al ondervind ik momenteel technische problemen om te reageren op berichten op het forum. Daarom alsnog lid geworden van de facebookgroep om het probleem te kunnen aankaarten en daar gaat naar gekeken worden. Van zodra gefixt ga ik zeker blijven terugkomen hier.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.