HOME FORUM Stel jezelf voor Lucie on board

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 51

Hallo iedereen,

Mijn naam is Lucie en ik ben hier terecht gekomen door Debbie haar artikel op Facebook. Dankzij haar weet ik al wat meer over het hiken en de materialen. Zelf heb ik al een paar tochten erop zitten. Ik ben slecht in het onthouden maar de dagstappers die geen succes waren weet ik wel nog :-). Deze zomer ga ik naar Durbuy om 2 stukken van een GR (denk 577) te wandelen. Ik ben nog wat onzeker over al mijn materialen en moet zelf nog een deftige tent kopen. Mijn partner waar ik tot voor kort mee samen was had eigenlijk alles al zelf gekocht.

Heel graag zou ik als ik wat meer ervaring heb de GR 20 stappen. Oefenen in de Ardennen is dus eerst een must voor mezelf,vooral op het gebied van conditie kweken.
    Ik zou heel graag eens alleen een 2 daagse doen maar ben gewoon wat ‘bang’ dat er veel zou mislopen. Bv Het vuurtje die niet aan gaat,iets vergeten zijn terwijl er geen winkels op de tocht liggen. Niet bij het eindpunt geraken tegen ’s avonds en ongewenst bezoek krijgen ’s nachts als vrouw..

Dzjow
    Moderator
    Aantal berichten: 380

Hallo Lucie,
    Welkom op de site! Ik denk dat we allemaal wat onzeker zijn in het begin. Dat had ik vroeger ook. Al doende verbetert dat wel naarmate je meer ervaring opdoet. Intussen kan je ook veel raad vergaren uit de artikels en als je nog verdere vragen hebt dan stel je ze gewoon hier op het forum.

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 177

Dag Lucie,

We zijn zeer blij je hier te mogen verwelkomen. Je hebt je eerste stappen al gezet, dus dat zelfvertrouwen zal wel groeien. Hoe meer je erop uit gaat, hoe groter dit vertrouwen zal worden.

We organiseren soms groepshikes, waar je eventuele lotgenoten kunt vinden. Ook hier via het forum zul je gegarandeerd wandelmaatjes vinden indien je dat wenst.

Maar vooral, ga veel op stap. Leer, doe, hike!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.