HOME FORUM Tussen pot en pint gezocht: wandelpartner(s) tussen 6 en 11 juli

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Ik ben van plan om tussen 6 en 11 juli een 5-tal dagen te gaan stappen. Wie heeft zin om mee te gaan. Voorkeur bivak maar kan voor mij ook in bemande hutten. Ik heb al een aantal gedeeltelijke routes in de Alpen gedaan, maar wil graag ook andere gebieden binnen Europa verkennen. Ik heb zelf vervoer en kan medestappers meenemen, dus 100% flexibel.

Geef een seintje als je interesse hebt en dan zoeken we samen naar een leuke tocht.

groeten

sonja

rudi
    Bijdrager
    Aantal berichten: 50

hoi sonja, die week had ik ook gepland maar vooralsnog zonder bestemming, welke regio had je in gedachten? ook voorkeur bivak, maar andere vormen zoals bemande en onbemande hutten zeker mogelijk.

Groeten,

Rudi

sonjaboterdaele
    Bijdrager

Hi Rudi,

tour du mont blanc staat op mijn verlanglijstje. Is wel iets drukker maar begin juli misschien nog net te doen. Oostenrijk en Zwitserland hebben ook wel leuke tochten. Ik moet eigenlijk nog beginnen rondkijken.

ik kan pas op zondag vertrekken en moet de zaterdag erop terug zijn, dus ik wil het reistraject beperken tot max 8 à 9 uur.

rudi
    Bijdrager

oostenrijk en zwitserland zijn inzake bivakreglementering behoorlijk streng, dus niet zo fan van, bemande of onbemande hutten daar beter, bivakkeren beter in frankrijk of italië,  denk je dat het mogelijk is een 5-daagse lustocht via TMD uit te stippelen? of wil je stuk in lijn doen en dan terugkeren via bus?

sonjaboterdaele
    Bijdrager

TMD zal wssl in lijn moeten zijn. hutten in oostenrijk zijn voor mij ook prima.

rudi
    Bijdrager

ik stuur je apart via mail een voorstel voor oostenrijk door, rudi, iets wat ik zelf nog op de agenda had staan om mee verder te doen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.