HOME FORUM Tussen pot en pint Tips voor het forum + mogelijkheid tot testen

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 177

ik heb de like buttons weer weggehaald, het vloekt met ons thema-framework

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1055

Griet, ik vermoed dat je geoefend hebt om het integreren van een foto. Even een handleiding.

Ga naar Google Plus (vroegere Picasa) op de foto die je wenst te integreren. Klik op rechtermuisknop en kies voor ‘Afbeeldings-URL kopiëren’.

Ga daarna naar je bericht die je wil posten. Klik op het foto-icoontje ‘Afbeelding invoegen/bewerken’. Klik op CTRL-V en je link is geplakt. Klik op OK en klaar is kees. 🙂

Griet
    Moderator
    Aantal berichten: 48

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Eindelijk. (Merci Debbie, ik was hier al aan ’t knoeien en bijbehorend foeteren geweest)

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991
    LFone
    Bijdrager
    Aantal berichten: 154

Het zou wel heel prettig zijn als er in de toekomst een mogelijkheid zou komen om direct foto’s op het forum te plaatsen. 🙂

Ik gebruikte google drive als host maar die mogelijkheid bestaat helaas niet meer… Nu ook maar over op Picasa maar in eerdere posts zijn de plaatjes nu helaas allemaal weg.

Als er direct foto’s geplaatst kunnen worden voorkom je dat oude topics/handleidingen onbruikbaar worden omdat de bron van foto’s niet meer werkt.

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991

`

testbericht
    testprent

akto

testprent

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.