HOME FORUM Tussen pot en pint Tips voor het forum + mogelijkheid tot testen

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 326

Is er geen ‘vind-ik-leuk’ plugin voor wordpress? Soms wil ik een reactie op het forum gewoon leuk vinden.

Koen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 120

Een beetje laat maar ik zie opeens dat het wijzigen weer mogelijk is. Thanks 🙂

Griet
    Moderator
    Aantal berichten: 48

cous

Verandering? Ja!

Griet
    Moderator
    Aantal berichten: 48

Efkes ter bevestiging van Sven: een “vind ik leuk”-toepassing op het forum?

Als dat eenvoudig kan dan ben ik precies wel fan. Heb het wel nog nooit op een webstek tegen gekomen precies…

Kan ik dit zoveel maand na datum nog veranderen? Ja!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 991

Test:

Foto van hikingadvisor album in forumtopic brengen
    pijl in foto
    copy image locatie (rechtermuisknop)
    druk op img (zie bovenbalk)
    verwijder http://
    rechtermuisknop
    plakken
    ok
    beschrijving invullen
    (maar dat laatste lijkt niet door te komen)

test

Sven
    Bijdrager

Like-plugin voor wordpress: http://wordpress.likebtn.com/wordpress-like-button-plugin/

Maar laat die unlike button aub weg.

ivovm
    Sleutelbeheerder

Waarschijnlijk omdat ik geen facebook gebruiker ben dat ik het zo niet heb op die duimpjes.
    Ze laten veel te weinig nuance toe en daarbij: wat krijgen we het liefst in de bus, een standaard boodschap of een kaartje met een persoonlijk schrijfsel op?
    Als iemand een bedrage levert die je om een of andere reden bijzonder vindt,
    kan je het ook gewoon zeggen in een volgende reactie.
    Wat mij betreft is een ‘therapeutische tik’ in een paar woorden ook op zijn plaats op een zelfregulerende plek als deze.
    Maar laten we vooral bij het onderwerp te blijven dat is opgestart.

Sven
    Bijdrager

Soms vind ik het niet gepast om zomaar te reageren, bv als ik een recept van Griet leuk vind.

Of als wil ik tonen dat ik het erg waardeer dat Ivo en Luuk hun geknutsel openlijk bespreken ipv per mail, maar daar zelf niks zinnigs tussen kan gooien.

Of als ik het geweldig vind als Joeri weer een geweldige inzicht online plaatst als reactie op een topic waar ik niks mee te maken heb. Maar hem toch even een schouderklop wil geven omdat ik dat nieuwe inzicht toch zeer waardeer.

Maar meestal heb ik gewoon zin om te schrijven: “wow, top!”, alleen is dat erg vervuilend tijdens een discussie, zeker als 10 mensen dat op een reactie zouden posten… Dan is het topic meteen gekaapt, en valt het stil.

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 177

Op de pagina Actieve Topics kun je nu ook onderaan een topic aanmaken en uit drop-down kiezen uit een subforum. Je hoeft dus niet maar naar een subforum te smurfen om een topic aan te maken.

Vergeet niet een subforum te kiezen uit de dropdown anders krijg je de foutmelding “ongeldige forum ID”.

Gegroeselt!

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1055

Gezien er nog geen ‘like’-functie is, joehoe!

Koen
    Bijdrager
    Aantal berichten: 120

*like*

+ 1

of:

helemaal mee eens 🙂 hoeveel het zeker geen prioriteit heeft

Sven
    Bijdrager

+1 voor steve en voor debbie!

steve
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 177

ik zoek vanavond ook nog naar mogelijkheid om sneller te registreren en in te loggen…

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Sven
    Bijdrager

Super die nieuwe like button!!! Hoera 🙂

Maar… als ik nu alinea’s maak, verdwijnen die in de post… sniff… Kijk, de volgende alinea:

Hoi ik ben de volgende alinea! Maar nu plak ik tegen de vorige zin aan als ik op “Bevestig” druk 🙁

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.