HOME FORUM Stel jezelf voor Doc (Dominic)

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 5

Dag allemaal

Ik ben Dominic, 41 jaar “jong” en woon in Bornem. Ik ben gebeten door een sterke Wanderlust en hou van tochten in de wijde natuur, liefst van al in de Alpen, Scandinavië en IJsland. Als de ene trip nog maar net gedaan is, ben ik al bezig de volgende te plannen. Dat is allemaal gestart na enkele jammere gebeurtenissen in mijn leven. Hierdoor heb ik ingezien dat je nú moet genieten van het leven en dat je van simpele dingen een groots avontuur kan maken.

Een jaar of 15 geleden ben ik begonnen met vliegvissen zodat ik tijdens deze trips voor een deel mijn eigen eten zou kunnen vangen. En verleden jaar heb ik het packraften ontdekt. Het vult mekaar allemaal heel mooi aan en mijn eerste uitstapjes in onze Ardennen, het Lechtal (Oostenrijk) en Noors Lapland vragen om méér! Tevoren was ik al wel bezig met zware opblaasbare boten zoals van Grabner en Gumotex, maar door hun gewicht en afmetingen waren er meer na- dan voordelen. Packrafts daarentegen zijn ideaal voor het soort tochten dat ik wil doen!

Op dit moment ben ik bezig om een aangepaste packraft volgens mijn eigen wensen te laten afbouwen: een iets langere cockpit en extra bevestigingspunten om de bagage vast te leggen.

Als er iemand voorstellen heeft voor een korte of lange trip, in binnen- of buitenland, laat dan maar gerust iets weten.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1048

Hey Dom, héél erg welkom op het forum. Blijkbaar een heel bezig bij. Kom zeker eens mee met onze activiteiten, dat vliegvissen zou ik wel graag eens zien.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.