HOME FORUM Stel jezelf voor Astromittens stelt zich voor

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 2

Hoi allemaal!

Ik ben graag buiten. Ook mijn vakanties breng ik het liefst in de buitenlucht door. Ik ben o.a. op wandelvakantie geweest in het Rilagebergte in Bulgarije, de Great Glen way in Schotland, de Kullaleden in Zweden en het Krijtlandpad in Limburg. Het plan is om voorlopig wat paden in Nederland te verkennen, zodat ik meer budget overhoud voor andere hobby’s/uitgaven. Komende zomer is het plan om het begin van de Grande Traversata della Alpi te lopen .

Ook ga ik graag met de fiets op pad en heb ik sinds kort een mountainbike om ook mee te gaan bikepacken. Genoeg te doen dus en ik verveel me nooit. Voor de rustmomenten heb ik altijd een e-reader bij me en een breiwerk. Soms neem ik een sterrenkaart mee, vooral als ik weet dat het heldere (donkere) nachten worden.

Misschien wil ik in de toekomst eens met mijn hangmat op pad, dat lijkt me lekker slapen. Gewicht is natuurlijk een dingetje, maar dat kan later geoptimaliseerd worden. Nu mijn kookset (trangia) op dieet is geweest, vrees ik dat mijn backpack aan de beurt is, dus dat is een uitzoekwerkje voor later.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 1050

Hallo,

Welkom op het forum! Precies al een bezige bij en mooie plannen in het vooruitzicht. Hopelijk komen we elkaar eens tegen, en kennen we dan liefst je echte voornaam. 😉

Groetjes,

Debbie

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.