mezelf voorstellen

Home>Stel jezelf voor>mezelf voorstellen

HOME FORUM Stel jezelf voor mezelf voorstellen

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 4

Hey iedereen,

Ik ben Bregt, 43 jarige Bruggeling, die houdt van ‘lange’ -meestal rond de 20 a 25km- wandelingen, specifiek wel in de natuur, als het even kan, zo weinig mogelijk asfalt!

Heel vaak wandel ik voor/tijdens -lees meestal- zonsopgang, en solo, kwestie van kopke leeg te maken en liefst zo weinig mogelijk mensen tegen te komen, zielsverwanten niet uitgeloten natuurlijk….

Mijn wandelingen plan ik tot nu toe vooral met wandelknooppunten, maar na een tijdje heb je ze bijna allemaal wel eens tegengekomen….

Het idee hier is vooral ideeën op te doen van mooie plaatsen, tips en tricks, vragen rond materiaal e.d..

Binnenkort staat de Mullerthal trail (route 2) op het programma…dus daar wel wat vragen rond.

Grtz

Bregt

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door  BrM.
    ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 892

Bregt,

je bent welkom hier. Het is in vergelijking met de facebook pagina van HA zal het hier een stuk rustiger zijn maar dat moet je niet tegenhouden om toch iets te plaatsen of zelf te reageren op een post. Pik, ook al heb je een voorliefde om vooral solo rond te trekken, eens een van de georganiseerde tochten mee. Spieken hoe anderen het doen kan leerzaam zijn.

FTSTTLB
    Bijdrager
    Aantal berichten: 5

Hallo en welkom. Ik ben zelf recent nog in die regio gaan wandelen (wel met Bollendorf als uitvalsbasis) maar is heel mooie wandelstreek.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.