HOME FORUM Stel jezelf voor Laat maar nooit te laat

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Bijdrager
    Aantal berichten: 34
    #2346 |

Groeten  aan al die gelijkgestelde liefhebbers van de natuur zou ik zeggen.

Jan is de naam. Mijn achternaam begint met een E en ik heb sterrenbeeld maagd daarom janE.  In mijn jeugd jaren (vooral via de jeugdbeweging) veel op wandel geweest. Niet tegenstaande ik graag in het water zit kreeg je me niet mee naar de zee, maar naar de Ardennen met veel plezier.

Daarna door werk en kinderen en verbouwings perikelen is het er niet meer van gekomen. In mijn dertiger jaren ben ik volledig ondergedoken in het diepzeeduiken. Sinds 2009 heb ik terug de wandel microob te pakken na een weekje in Cornwall het Coast Path gevolgd te hebben.

Ondertussen is mijn uitrusting neig veranderd en ben ik meestal solo op trot. Verschillende keren Schotland, Vogezen, Jura, Vercor. Via Ivovm maakte ik kennis met de Pyreneen. Een fantastische ervaring die me meermaals zwaar op de proef stelde als oudste in de groep.

Ik heb nog veeeel op mijn verlang lijstje staan en heb er wel spijt van dat ik pas nu terug aan het hikken ben.

Debbie
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 952

Heel erg welkom Jan!

ivovm
    Sleutelbeheerder
    Aantal berichten: 713

Jan,
    even de tijd nemen om jou via dit medium mijn groeten over te brengen.
    Ik heb mooie herinneringen aan onze tocht.
    We zouden nog eens iets gelijkaardigs op poten moeten zetten. Dit jaar begint echter al aardig vol te zitten.
    Al een nieuwe solotocht op het programma?
    De klok tikt inderdaad onverbiddelijk door.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.